Ossza meg ismerőseivel, utazzon mindenki okosan!
Balos

Kréta

Elugrottunk egy hosszú hétvégére Krétára, most megosztanám néhány tapasztalatomat.

Kréta, út a Balos partra :)

Ryanairrel mentünk, amire vigyázni kell, mert igaz hogy sok helyen megírták, de szerintem még mindig nem tudatosult az emberekben, hogy mekkora trógerek. A táska amit felvihetsz a repülőre az kb egy nagyobb brifkó, vagy egy kisebb fényképezőtáska, szóval hiába mész csak 2-3 napra, és elég lenne neked 3 póló meg egy fürdőgatya, nem nagyon tudod felvinni a gépre.

Mi Chania repterén szálltunk le, ami egy igazán kicsi reptér, de legalább hamar kiértünk és mehettünk a kocsiért. Az autókölcsönzős sráccal sikeresen elerültük egymást, de miután felhívtam azonnal meglett, és felvehettük a kocsit. A kocsi egy mitsubishi volt ami összesen került 4000 Ft-ba 3 napra, választhattam volna kisméretűt is ingyen, de úgy gondoltam hogy nem úr aki nem pazarol :) így a közepesre esett a választásom.

A szállás kiváló volt, a szobából azonnal a tengerre láttunk, és minden szórakoztatási lehetőséggel ellátták, amit a gyerekek el tudtak képzelni.

Kiani

Ételek a legfinomabbak voltak amit valaha hotelben ettem, pedig pár egyiptomi szállodát már kipróbáltam, igaz a választék kisebb volt, de abból 6-8 fajtából is simán kitudtuk választani amelyik nekünk tetszett :). Süteményből viszont sokkal több, és sokkal krémesebbek voltak mint amilyet bárhol ettem.

Az italok már nem voltak ennyire jók, dehát biztos mindenki talált magának megfelelőt, mert sokféle volt, a sörcsap kifelé volt fordítva úgyhogy örömmel jelentem hogy megtanultam csapolni (gyakoroltam is jó bőven :)

A medencék azért még elég hidegek voltak, néhány 10 év körüli kissrác használta többnyire, de ők szerintem valami fókák leszármazottai lehettek, mert ők a tengerben is megfürödtek :)

Kréta

Ha tavasz és Kréta akkor kiránduljatok sokat, több olyan tengerpartjuk van amilyet még sehol nem láttam, azokat érdemes megnézni. Sok-sok látnivaló van még Krétán, mi idő szükében nem néztük meg a töredékét se, de ha bárki úgy érzi hogy ellátogatna oda, én tudom ajánlani a tavaszt, akár 1 egész hétre is, és akkor tényleg a sziget felét bejárhatod :)

Balos

Az árak barátságosak: Repjegyet 10.000 Ft körül ki lehet fogni, kocsit akár igyen is, ha valakit érdekel akkor majd elmondom a trükköt. Ételek, italok hasonló árban vannak mint itthon, de nekünk az all ink. szálloda miatt nem számított. Egyszóval ha mersz vállalni pár órás utazást, esetleg megoldod a bécsi indulást (Nyugat-magyarországiak előnyben) akkor nem lesz sokkal drágább mint egy hazai wellness pihenés.

Ossza meg ismerőseivel, utazzon mindenki okosan!